keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Niskasta kiinni!

Hellou rakkaat lukijat!

Olen tässä yrittänyt totutella arkeen syysloman sekä Espanjan reissun jälkeen ja ihan hyvältä alkaa taas elämä maistumaan. Ainahan se on loman jälkeen hieman alakuloinen ja tyhjä fiilis, mutta kyllä se ohi menee. Olen oikeastaan sitä mieltä, että arkirutiinit ovat nimenomaan se asia elämässä mikä saa ihmisen onnelliseksi.

En ole pariin kuukauteen uskaltautunut vaa'alle, koska tiedän että olen syönyt päin pe***ttä ja ahdistaa ajatuskin nähdä plussa lukuja. Otin itseäni kuitenkin sen verran niskasta kiinni, että aloitin taas tämän repsahdus tauon jälkeen liikkumaan, sekä syömään terveellisemmin. 

Tällä hetkellä mun ruokavalio koostuu maitorahkasta, ananaksesta, lihasta, vihanneksista, hedelmistä ja raejuustosta pääosin :-D Olen kuitenkin sitä mieltä, että kohtuus kaikessa, joten syön myös muutakin välillä. Liikuntana toimii kuntosali ja lenkkeily. Haluaisin tosin enemmän liikuntaa esim. pelaamisen muodossa, mutta en ole vielä keksinyt kivaa lajia. Lupaan laittaa ennen ja jälkeen kuvia, mikäli saan tuloksia aikaan ;)

Tätä sitten loppuelämä.. No ei. Näyttääkö jonkun muun mielestä kissanruualta??

Olen btw niiiiin onnellinen, kun iskä sai pelastettua mun lempi saappaat. Kohta pitää tosin ostaa talvisaappaat, koska noissa ei oo vuorta. Saappaat ovat siis tosiaan monta sataa (en liioittele en) kilometriä tallotut, melkein kaksi vuotta nähneet ja iskä sai ne loihdittua kuin uusiksi! Näin isästä puheenollen, oletteko jo keksinyt isänpäivä lahjaa? Tässä olisi ainakin yksi hyvä lahjaidea, jota aion ehkä itsekkin hyödyntää :)

Oletteko samaa mieltä? Me like!

Valitettavasti tämä postaus jää lyhyeksi, mutta ei hätää! Huomenna laitan postausta uudesta takistani ja neuvon kädestä pitäen miten saa TÄYDELLISET kiharat suoristusraudalla! :) Mitä isompi tukka, sen pienemmältä muu kroppa näyttää ;D 





Pus pus ja huomisiin! Ps. Kuka huomaa ruskeat piilarit?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti