maanantai 28. lokakuuta 2013

Kuka minä olen?

Eikö olekkin ihana viininpunainen bleiseri?

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Tässä postauksessa ajattelin kertoa lyhyesti ja ytimekkäästi perustietoja minusta.

Kysymykseen on aika vaikeaa vastata, mutta yritän.

Olen tulta ja tappuraa, toisinaan niin tulinen, että saataan loukata jotakuta. Pyrkimykseni ovat aina hyvät, mutta olen väärinymmärretty sielu. Omistan vähän ystäviä, mutta kultaakin arvokkaampia. Joskus yritin olla normaali näin pintapuolisesti, mutta en ollut onnellinen. Olen päättänyt olla oma itseni. Pikku Myy on sukulaissieluni, olen ärhäkkä, tempperamenttinen, mutta hyväntahtoinen. Jos minut ystäväkseen saa, lupaan pitää huolta ja olla luotettava. Vihollisena olen varsinainen piikki lihassa.

Mittarissani on 19 vuotta
Asun kainuussa, susirajalla, asuin Tampereen lähellä 17 vuotta ja aion palata takaisin
Opiskelen merkonomiksi
Matkustelen paljon
Rakastan uusia vaatteita, koruja, kelloja, kenkiä... lista on loputon.
Punaiset kynnet saavat sisäisen jumalattareni heräämään
.. kuin myös uudet pitkät vaaleat pidennykset.
Thaimaa on lempi maani, heti Suomen jälkeen
Unelmoin suuresta vaatekaapista, kenkäkokoelmasta ja meikkikokoelmasta.
Perheeni on minulle kaikki kaikessa
Rakastan suihkun jälkeistä olotilaa, aamukahvia ja tupakkaa, juuri ennen nukahtamista tulevaa oloa, ruokaa..
Haluan laihduttaa -10kg
Ja aion onnistua siinä.

Tämä kuva kertoo asenteeni elämää kohtaan! ;D



Jos olet hypännyt vasta nyt mukaan lukemaan blogia, toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti