keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Laukkulöytö!

Mulla on ollut jo pitkään etsinnässä joku kiva laukku, mutta aina kun oon löytänyt jonkun hyvän on hinta ollut useita satoja ja semmoisia en raski ostaa. Tänään löysin pajakasta (modan liike) kuitenkin unelmien laukun! Löysin myös täydellisesti istuvat farkut ja hienon biletopin, niistä postausta myöhemmin.





Tämä on siis Friis Companyn laukku ja hintaa oli vain 40euroa! Laukku oli -50% alennuksessa.



Mitä mieltä olette toisesta kuvasta jossa olen silmälasit päässä? Olen likinäköinen ja pidän yleensä piilolinssejä, mutta silmätulehduksen johdosta jouduin laittamaan lasit päähän. Aikaisemmassa opinahjossani joku poika sanoi noiden lasien rumentavan minua ja olen siitä asti arkaillut pitää niitä! Tänään sain kuitenkin lisää varmuutta kyseisten lasien kanssa, kun moni kehui minun näyttävän huomattavasti fiksummalta ja tyylikkäämmältä.

Alkaa olemaan matkakuumetta ilmassa, sillä tulevana lauantaina lähden mieheni kanssa Espanjan lämpöön! Yritän ottaa mahdollisimman paljon kuvia reissusta niin saan sitten teillekkin lomakuumeen aikaan :-D Toivottavasti aurinko paistaa kunnolla niin saan kunnon rusketuksen!


2 kommenttia: