keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Uusi bileasu!

Olen aivan hulluna uusiin bilemekkoihin, kuviollisiin sukkahousuihin ja muihin vähän ehkä jonkun muun mielestä turhimpiin vaatteisiin ;D En antanut sen silti häiritä, kun tein nämä huippukivat (ja halvat!) ostokseni.



Kuvassa oleva musta mekko nellyltä, samoin kaulakoru. Sukkahousut piecesin (vain 7,95).

Jos haluan saada asustani säädyllisemmän näköisen, heitän siihen yleensä päälle jonkun neuleen.
näin..

Mitä mieltä olette asusta? Itse pidän aivan suunnattomasti, ei ihan tavanomainen vaan vähän räiskyvämpi kokonaisuus.

Onko muuten muilla samanlaista joulufiilistä kuin minulla? Olen aina näiden joulujuttujen kanssa aivan innoissani! Joulu vaan tuo mieleen sen turvallisuuden tunteen, kun koko perhe on kasassa. Tänä jouluna vaan en ehkä työharjoittelun takia pääse perheen pariin viettämään joulua.. Asiaa kuitenkin kompensoi se, että olen leipomossa työharjoittelussa ja siellä varmasti joulutunnelmaa riittää!

Toinen asia, mistä pidän joulun aikaan on pikkujoulu pirskeet! Rakastan, kun voi tälläytyä kunnolla ilman, että on ylipukeutunut. Pikkujoulujen jälkeinen olotila ei ehkä tosin ole se kaikista mahtavin.

Vielä yksi asia, mistä haluaisin teille "jauhaa". Oletteko koskaan olleet rakastuneita, mutta esteenä on ollut, että olette liian erilaisia? Monesti totuutta tulee pakoiltua, eikä anna itselleen lupaa ajatukselle, että tämä ei pääty hyvin. Tiedostaa esteiden olevan liian suuria ylitettäväksi, mutta silti tekohengittää suhdetta menettämisen pelossa..

Noh, nyt mun jutut menee jo sille tasolle, että pitänee lopettaa.

Pusi pusi, see ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti