perjantai 22. marraskuuta 2013

Pahin angsti selätetty, oliskohan minunkin aika olla onnellinen!

Voi sitä autuasta tunnetta, kun lakkaa piittaamasta mitä muut ajattelee. Olin jo pitkään henkisesti ihan piipussa, uudet ja vaikeat tilanteet ahdisti, enkä ollut millään lailla työkykyinen. Itkin illat kun ahdisti niin paljon mennä töihin esittämään vaivoin jotenkin hymyilevää otusta, joka oikeasti meinaa pillahtaa itkuun hetkenä minä hyvänsä. Onneksi minulla oli voimaa (vanhempien, läheisten jne valittamisesta huolimatta) hakeutua sairaslomalle. Ei ole ihan helppo pala purtavaksi, varsinkin kun vanhemmat on sellaisia "ensin työ, sitten työ ja sitten vasta muu elämä, vaikka oisit hirttäytymässä niin työ on tärkein". Nojoo, se heidän mollaamisestaan.

Oon aina, AINA ollut sitä mieltä, että töihin ei kannata masentuneena ja ahdistuneena ihmisrauniona mennä. Silloin kun on sydän syrjällään, eikä kaikki ole kunnossa, aiheuttaa monesti enemmän haittaa kuin hyötyä työ/koulu paikassa. Ainakin itselläni homma menee näin. Kun mieleni on seesteinen, olen erittäin pätevä työhön kuin työhön, jos taas en.. Luon vain kaaosta ympärilleni. Minkäs minä sille mahdan, että olen herkkä taiteilija sielu, joka ei nyt satu se yhteiskunnan malli robotti olemaan? Ehkäpä minä voin tässä maailmassa tehdä paljon enemmänkin hyvää kuin moni muu, kunhan olen hoitanut itseni kuntoon. Älkää hyvät ihmiset tehkö sitä virhettä, että menette vähättelemään toisen murheita, kuka tietää, koska itse olette siellä kaivon pohjalla? Kaikki ihmiset jotka on mun mielenterveysongelmien aikana tullut lyömään lyötyä, eli vähättelemään mun muutenkin jo paskaa oloa.. Heille lupaan heittää sen kuuluisa. lapion, kun he itse joku päivä kaivon pohjalta itsensä löytävät. He taas jotka ovat tsempanneet ja tukeneet, heitä lupaan tulevaisuudessa auttaa parhaani mukaan.

Tämän tekstin alku on ollut jokseenkin sekava, ymmärrän jos olet hämmentynyt. Niinkuin yleensäkkin postauksissani teen, säästän kevennykset loppuun. Ei tämä minun elämä niin raskasta ja kipeää ole, miltä ehkä näyttää :D Kaikki on NYT vihdoin hyvin ja aion nauttia tästä mun "lomasta" sydämeni kyllyydeltä.

Elikkäs siis, kerrankin löysin jotain kivaa ja vanhaa! Tutkin vaatekaapin sisältöä ja löysin tämän ihanan paidan (nykyään vastaavia löytyy kaupasta kuin kaupasta).. Ihanaa kun KERRANKIN säästyy rahat. Voi niitä onnellisia, jotka eivät tähän turhamaisuuden kierteeseen ole eksyneet (lue: Voi tätä ihanaa materian määrää!).


Tässä siis olisi tämä paita :3 Joku tarkka ihminen voi bongata uudet hiuspidennyksetkin tästä :)

Pakko vielä kertoa kuvan kengistä hauska muisto.. Kaverini Janette puki nämä ylleen parisen vuotta takaperin ja sai paljon paheksuvia katseita. Haha, voi voi mikä rikos pitää noin sexyjä kenkiä ;)

Ja nyt senkin rakkaat pienet ja isot kullanmurut! Kommentteja kehiin! Purkakaa vaikka paha olonne minuun! Kyllä Anniina täti kuuntelee ;D

Ps. Bubbleroomilla on käynnissä aivan mahtava kampanja! Saat nyt KOKO valikoiman tuotteet osta 3 maksa 2 periaatteella. Syötät vain kassalla alennuskoodin TREAT47. Etuun pääset TÄSTÄ!



1 kommentti: