torstai 12. joulukuuta 2013

Niin pitkää ja hyvää yötä!

Terve! Tuli sitten herättyä vasta ilta yhdeksältä, joten tässä sitä nyt ollaan aamuyön pikkutunteina blogipostausta kirjoittelemassa. Tarkoitukseni on yrittää valvoa seuraavaan iltaan asti, koska en enää jaksa näitä paskoja unirytmejä! Huomasin myös saaneeni muutaman kommentin, joista olen iloinen. Suhteellisen isosta kävijämäärästä huolimatta kommentit ovat jääneet varsin vähäiseksi.

Jonkin sortin itsevarmuuden puute on vaivannut päätäni kirjoittamisen suhteen. Olen aina pitänyt vahvuutenani (ainoana sellaisena) verbaalisen lahjakkuuden, mutta tuntuu, että sekin on minulta viety! :D Olen joko tuhonnut päihteillä viimeisetkin aivosoluni tai sitten tämä on vain ohimenevää. Tarkoitukseni on jälleen pian lähteä Tampereen seudulle, jossa tulee tavattua kaikkia ihania ihmisiä, joten inspistä tulee varmasti lisää. Tällä hetkellä olen suhteellisen surullisella tuulella.. Tuntuu, että aina saatuani itseni jotenkin seisomaan omilla jaloillani, joku ulkopuolinen ihminen kaataa minut!

En tiedä olenko enemmän surullinen vai vihainen. Uskon asioiden kuitenkin taas järjestyvän kun pääset ympäristöön missä minusta rakastetaan ja välitetään. Ihmisiä joihin voin luottaa. Tärkeintä maailmassa. Vinkkinä lukijoille: Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä ja tuhlatko aikaanne pitämällä sellaisia ihmisiä vierellänne, jotka eivät välitä teistä paskan vertaa.

Juuri tällä hetkellä ei kirjoitus luista, joten päätän lopettaa tähän. Loppuun vielä tuore kuva minusta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti