perjantai 13. joulukuuta 2013

Mikä tahansa musiikki voi lohduttaa.

Ja mistä otsikko? Olen monesti ollut sellaisessa ympäristössä, sellaisessa kaveripiirissä, että minulla on ollut hyvin turvaton olo. Musiikki liittyy tähän aiheeseen paljon. Oudoissa porukoissa on kuulunut oudonlaiset, minua ahdistavat musiikit.

Kun olen ollut niissä tilanteissa, joissa musiikki (jota pidän ahdistavana psykedeelisenä paskana) pauhaa, olen yrittänyt nyhtää biisien sanoista jotain rohkaisevaa, juuri siihen hetkeen. Ja jumalauta, olen onnistunut siinä! Tajusin, että asenne merkitsee paljon enemmän kuin korvat. Sä kuulet sen mitä haluat kuulla.

Tämä kirjoitus jäi noin 89% epäselväksi, mutta koko postaukseni tarkoitus oli kertoa teille uusi sanonta vanhasta kliseestä: Kauneus ei ole katsojan silmissä, vaan katsojan asenteesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti